02 August 2010

Nokia 5730 EM


Azam tahun lepas nak beli handphone tak tercapai...tahun ni baru dapat...terketar nak kuar duit time bayar..mana taknya..aku last beli hp time 2003..itupun tak sampai sebulan dah hilang kene pukau time tu..mmg tak sangka sangat time itu...padahal time tu aku tak tunjuk pun hp baru kat sesapa...tetiba lak aku leh bagi hp baru tu kat org yg tidak dikenali perempuan..mmg sedih bila teringat kejadian tu..

PAsal hp baru aku beli kat alamanda..puas2 survey dapat gak akhirnya itu pun paus minta kurang..hhuh..aku beli cash tu yg terketar2..huhu..

Alhamdulillah dapat hp gak setelah 8tahun tiada hp sendiri..sebelum ni kau guna hp hubby n mak aku kasi..

aku beli hp ni pun ada sebab..dan hanya org2 tertentu jer tau knp aku beli hp ni..

hehhe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers