30 January 2012

Hapy Bday to me...31Jan2012..genap 31thn...

Alhamdulillah..dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik..memang tak rasa apa untuk bday tahun ini..cepat sungguh masa berlalu..rasa umur 30thn pun rasa macam baru je celebrate..tup2 dah 31thn...wa mak dah tuo...

alhamdulillah semakin hari semakin baik..dan harapan supaya makin bertambah baik dari segi semuanya...ini semua ketentuan olehNya...

serius aku risau bila pertambahan umur bukan aku saja..korang pun samakan..umur2 30an inila yg byk ujiannya...banyak dah aku perhatikan..umur stat 30an la bermulanya episod suka dan duka...dulu 20an pun ada tapi kita relek lagi..still leh suka2 lagi..masa inila jatuh dan naik kita akan dapat dilihat dengan jelas...so perhatikanla...dan berusahala untuk tidak terus jatuh...dari segi apapun...

okla...aku wish agar tahun ni bersalin dikurniakan anak yg sihat walafiat cukup segalanya..bertambah baik segi kewangan kami sekeluarga..dan dapat lebih berhati2 ngn orang2 sekeliling...kerja dengan lebih bersemangat...dan nak jadi wife yang baik tapi bukan kene pijak..hahahahha...sememangnya aku baik pun...tye laki aku..

sempena bday ini aku puasa...sambil ganti puasa tahun 2011..


kek bdayku...terimas kasih adik ku n huby ku...mrk buat surprise beli kek...

hehe comei...abaikan yg belakang2 tu ye..haha..sayang anak mummy...kita celebrate kat umah jer kan...sgt bermakna...

afy tiup lilin gmbr takde..dia dah pandai skrg..nak buat bday party afy,tapi tak larat pulak..dah nak terberanak masa tue...

sambut bday yg simple..pakai baju tido tido jer..

afy yg tak sabar

seronok afy skrg dah pandai pasal bdays...

afy tak sempat2...makan guna pisau kek..nasib tak tajam huhu

6 comments:

Unknown said...

nk kekkk jugakkkk

emyda said...

meh la ada lagi kek dlm peti ais...terasa macam peti ais SR..haha

Faina Arisya said...

happy belated birthday.. baru tau.. huhuuhuuu.. sibuk punya pasal tak sempat nak baca blog kawan2..

moga ida & family berbahagia dimurahkan rezeki dan dikurniakan anak2 yang soleh solehah.. aminnn..

emyda said...

terima kasih

MiaQistina Johari said...

eiiiidaaaa....
aku sal....
comeyyy afiyyy....bila due 2nd baby...

emyda said...

salllll...

ko tau pulak blog aku...hehe...
rindu kat kooooo...kalau ko rindu aku..ko bacala blog aku..kat FB takde the latest..hehe...

aku due bulan 4..

afy comei n lasak...hehe

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers