04 January 2012

SKT & LNTP

Hari ini kerja aku mmg dah nekad nak siapkan LNTP dulu...pagi2 sampai opis terus buat benda alah ini..memang menyusahkan ok...dengan sistem yang slow..tapi aku dah nekad..walaupun asyik ralat jer dan lembap aku kene klik2 jer..sambil klik dan termenung2 aku menunggu sistem ini loading...akhirnya berkad kesabaranku LNTP yg byk kali waiting dan loading berjam2 aku setelkan..hehe..gumbiranya hatiku ini...setleh hantar kat penyelia...dari jam 8.40pagi sampai ke 11.30pagi baru siap..lama kan..hanya buat LNTP jer sistem ini dah gilos macam2 benda ralat dia kuar..aku siap2 mesej2 kwn aku yg kerja kat JPA bhgian hrmis...penolong pengarah sana..katanya layan jer la hrmis tue hahahha..dia buatla apa2 tindakan penyelenggaraan di sana...mebe sebab tu ok sikit kot..alhamdulillah setel jugak akhirnya..

yang merunsingkan hatiku ialah SKT aku...penyelia aku today bercuti lagi..aku dah mesej dia..katanya esok pagi dia masukan SKT nnti leh stat buat esok..so minggu ni mmg tak berusik fail2 aku...aku mmg tak buat kerja....aku kalau tak setel benda penting ni selagi tu aku resah gelisah...

esok aku akan buat SKT pulak..harap2 tak lama la loading..

ops lupa..today hari pertama persekolahan...selamat bersekolah ye anak2 dan adik2 semua...tak dapat bayangkan dini hafiy sekolah nanti..hehe..aku yg beria2..haha

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers