03 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum semua..hehe..apa kabar?semangat tahun baru??aku syahdula tinggalkan tahun 2011..banyak sungguh kenangan yang manis & pahit...cepat sungguh masa berlalu...umur pun makin meningkat...waaaaaaaaa....kehidupan akhirrat pun makin dekat jer rasanya..tapi amanat yang Allah berikan tak setel2 lagi...ini semuala yg merunsingkan aku....

Tahun lepas slow & stedy aku rancang menjadi...okla akhamdulillah..aku punya plan simple jer...huby pun tgh belajar....perkembangan belajar dia pun alhamdulillah...semua berjalan lancar...semua ni kene suport dari wife...dan bagi dia semangat..tangungjawab dia kat luar besar..korang semua tak tahu..hanya aku seorang jer tahu...mak ayah dia pun tak tahu...aku n Dia sahaja yg tahu...semoga tahun 2012 ni kami akan berjaya mencapai matlamat yang satu itu jer...

Tahun 2011 banyak kenangan..yang paling best aku mengandung..hehe..rezeki yang diberi..bagus gak tak payah aku beria2 macam nak dapat afy dulu..ini senang je..tup2 dah mengandung....mmg tak ku sangka...semakin lama perut makin besar semakin aku menyayangi dan tak sabar nak lihat anak yg ku kandung ni keluar dari perut ni...tendangan hari2 itu cukup syok..macam mengandungkan anak pertama gak..hapy nya hanya org yg mengandung je dapat rasakan..aku makin menerima kehadiran malah tak sabar lagi + seram sejuk aku trauma kalau mengingatkan proses bersalin...waaaaaaaa...harapan agar aku dapat lahirkan dengan normal dan sihat selepas bersalin aku & baby...amin!!

Untuk tahun 2012 plan aku tak byk sangat...aku nak memantapkan skill ITU dan memohon agar diberikan kesihatan baik sekeluarga dan meningkatkan jumlah tabungan/simpanan..itu jer...yg lain2 nnti akan difikirkan...

uishhh syadu la terasa macam di 2011 jer lagi...kene pandang ke depan..buka buku baru..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers