09 January 2012

Plan yang terdekat aku

Sekarang musim final exam..agak terbatas untuk aku melaksanakan plan yang terdekat sekarang...nak beli barang2 baby pun kene tunggu pas exam huby aku abis...aku mmg tak suka ganggu dia punya exam...selagi ada masa aku akan buat kerja sendiri...macam buat goodies wedding adik aku dan kerja2 yang peribadi...so aku akan biarkan laki aku plan sendiri study dia...yg aku tau result mesti mantop sem ini..rasanya macam nak kasi adiah kat dia kalau dapat kekal kan 3pointer sem2 sebelum ini...kalau dapat 3pointer lagi hadiah akan menyusul...ala saja nak kasi semangat...adiah kecik2 jer...asalkan adiahkan?? inila yg mama abah aku lakukan kalau anak2 dia cemerlang dlm apa2 exam...so aku akan teruskan utk family aku sendiri...sapa2 berjaya dapat hadiah..bukan apa ini utk pembakar semangat je..psikologi jer...tak salah benda2 macamni..asal tak melampaui cukup..

ok berbalik tajuk atas...aku nak laksanakan perkara ini selepas huby abis final..selama sebulan cuti sememster dia..

antaranya ialah:

1) Tukar Mykad Baru...sebelum bersalin...aku&hubby
2) Buat Buku ASB untuk Dini Hafiy...nak transfer semua duit2 dia dlm akaun biasa ke ASB..
3) Nak buat pinjaman ASB untuk aku sendiri...tolak bulan2 gaji ...huby aku tak galakkan sebab dia study lagi.......aku tau akhir tahun nak dapat bonus jer.. (utk pelajaran dini hafiy ada dah duit saham tolak bulan2..kalau matang boleh buat deposit umah or kereta hahahhaha..kalau jadilah...)buat masa ini SSPN tak terpk lagi nak buat..sbb aku byr saham ni pun agak sakit gak bulan2 tolak...
4) Nak pi PKNS setelkan urusan rumah bangi...huby+bapak mertua..
5) pi umah mak mertua & bapak mertua serta sedara mara laki aku hantar kad kawin adik aku...
6) kalau sempat nak pi Scan details baby aku yeah!!!

Itu sahaja planning yg terdekat ini...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers