25 January 2012

Pencuci Yang berjaya


Rajinnya ...pas abis exam macam2 kene buat..hehe


Pasrah jer kene cuci tingkap bilik..disebabkan kami bertiga ini alergik habuk..so that mmg kene bersihkan..terlalu tebal habuk melekat kat tingkap n aircond..biasala duk atas langit...mana ada pokok nak melindungi kami...


Bersih tak tingkap ini? nasib ada tempat letak aircond tue..kalau tak memang tak bercucila tingkap ni..lagi2 duk apartment....kami guna pencuci LOC From Amway


Dah besar nanti ini kerja hafi tau!kene bersihkan peti ais...


sibuk jer..time nak bersihkan peti ais..dia pun sibukk jer...

Hahaha..gambar ini aku snap masa cuti CNY tu..pas kami balik gemas..kami balik awal ke putrajaya..hari isnin malam balik putrajaya..tido puas2..selasa pagi2 kami mengemas umah...antara agenda kemas ialah cuci toilet,cuci tingkap dan kipas...itu part suami aku...aku punya part cuci peti ais yang kecik tue..dah terlalu lama tak dikemas peti ais tue...alih siap2 masuk dapur..sebab anak aku ni asyik main peti ais...

pas siap semua, kami ke mydin beli barang2 masak...byk gak beli penuhkan dua2 peti ais...pastu petang dah hujan tido la zzzzzzzz..malam kami kuar pi shah alam umah bapak mertua dan sedara..hantar kad jemputan kawin adik aku...setel kerja cuti CNY ni...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers