04 March 2010

Perutku dan Gempak

kerja macam biasala...pi keje pagi ngantuk mmgla aku layan tido kat meja dulu..ada tu kwn aku ckp aku berdengkurrr...kur2..abis kantoi..kul 9pg bgn terus segar..nasibla smua org tgkk..abis nak bt ape dah ngntuk...mlm2 mmg tak nyenyakk tido sbb bdn sakit2..perut mengeras kejap ok kejap tak..so bila dpt tido pun terjaga2..kul 5.30am dah bgn..tu yg kjat opis ngntukk..balik kerja kat umah ada lauk mentah aku still masak tgapi tak la meriah..goreng2 jer..tak larat nak berdiri lelama...badan sekaranbg mmg tak leh penat..baby dah besar dlm perut..kalau ikut dah leh bersalin but aku mmg nak salin normal...tggu jerla...

Gempak pi Checkup..

Selasa aku kan checkup kat klinik kesihatan..masa cek2 tu perut aku stat buat tanda2..abis nurse kecoh sbb aku mcm dah nak bersalin..nurse bagi nasihat dan cara2 mcm mn nak meneran..nurse ckp kalau adala contraction tu terus pi spital..aku mulala glabah giler...patutla aku tak leh jalan..sakit sgt..rupa2nya baby dah duk bawah sgt...aku tggu masa jer...masa cek2 tu aku ada kencing kotor so doktor bagila ubat cuci kencing..mcm2 hal..

Spital sg buloh

balik keje selasa kami terus gerak ke Spital sg buloh..sbb atuk hubby aku jatuh patah tulang peha dia..sian btl..dah tua patah2 mmg menyiksakan..hubby bawak laju balik dari checkup...samapi sana dah nak petang so dlm masa 1jam lebih sikit jer dpt melawat..atuk masih sakit lagi..dia pun macam dah lupe2 ingt jer..sian tgk..harap2 cepatla sembuh...7.30 kuar dari spital n terus balik putrajaya...balik kami tak balik umah..pi alamanda nak makan..masa jln nak pi mkn jumpa pulak Pil HAruan Leesa Formula terus beli..malam sampai umah dah sakit giler.rupanya baby dah penat sgt..aku dah takleh penat..mmg ssh sgt nak tido..pas hubby gosok2 baru dpt tido...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers