05 March 2010

Kebas2 n jejak kwn sek kecik2...

pi kerja mcm biasa..bangun lambat lor..subuh terpaksa qado'...hubby pun sama sbb aku ssh nak tido mlm tadi hubby laks ada asigment nak siapkan..dia pun bukan sihat sgt..belakang dia masih sakit lagi...sian aku tgk..tapi aku tak leh buat apa..tlg gosok2 jer...dah jumpa doktor tapi tak dpt atasi masalah sakit belakang dia..

PAgi2 terkejar2 nak pi keje..then nak pi jer stat keter pulak buat hal..bateri kong..dah tak pasal2 naik motor..nasib tmpt umah n opis dekat..so tak la sakit badan naik moto..mcm2 hal today...baby dlm perut aku dah berpusing2 sbb naik moto..sian bb..nak buat mcm mn time2 ni lak keter buat hal..

hubby pi tukar bateri hangus rm196...kopak time2 gaji keter sure buat hal..hehe.

smpai opis sambung kerja mcm biasa..tghari mkn kat cafe blk sebelah..time 2 tgh makan ada pulak rezeki jumpa kawan sekolah dulu2..kelakanya aku tak perasan dia niaga kat situ..aku bgtau member2 opis kalau aku panggil nama kampung dia tgk means mmg betulla kwn aku..so aku tak puas hati dah panggil tapi dia tak pandang..mebe sbb bz niaga..so bila takde org aku jerit lagi..Ayek2..tgk2 dia pandang..sah2la tu member kelas aku dulu..dah jumpa apa lagi borak2 sakanla..aku siap lepak tmpt dia lagi..kwn2 opis aku dah bla..kami borak2 la mcm2 citer..syukurla dia niaga..nmpk la usaha dia..kat sekolah kami2 ni smua suka main..main jer..dan ketawa..bukan nak belajar pun..hahahahahha..dia citerla pasal anak bini dia..dan aku citer hal2 aku..happy tgk dia bisness..semoga dia maju jaya..lama btl tak jumpa dia bertahun2..bila jumpa mcmtu jer dia..dah 2anak rupanya...

Ptg kat opis siap kerja semua badan rasa tak sedap...sakit sgt ..tapi tahan jerla..kebas2..nak jalan2 tak larat...kene kuatkan semangat la ni...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers