08 March 2010

Hubby

Saat2 akhir ni bukan aku yg tak sedap badan,tapi hubby aku pulak..mcm mula2 aku ngndung dia yg sakit pale yg amat sgt..skrg dah nak 2hari dia tak selera makan..mood dia pun tak ok..tido pun awal..dan semalam tak makan terus tido..selera ada tapi tak lalu..cian pulak..aku biarkan dia tido awal..aku yg tgk tv seorang diri sampai terlelap sendiri..mama aku ckp mebe petanda aku nak letop..entahla harap2 betulll..aku pun selalu pujuk baby dlm perut "kalau nak keluar dah boleh" mummy rindu nak tgk wajah anak mummy nie...walaupun mummy ni pengecut tapi mummy akan kuatkan semangat dan semua org di dunia ni dah lalui pengalaman yg agak ngeri ni..but mummy akan sedaya upaya tabahkan hati untuk kuarkan baby mummy yg tercinta ini..inila antara kata2 yg aku selalu usap kat perutt nie...

Berbalik pada citer hubby aku ni..dia pun tak sabar sbb dia pun tak larat nak tgk aku kesakitan bila kene kontraksi..dia pun cuba kuatkan diri untuk menempuh cabaran melihat aku menngeluarkan baby kami...aku harap semua berjalan lancar dan hubby dapat teman aku...

Mama aku selalu call dan sgt2 risau..dia pun berdebar2...dia pun risau takut aku tak mampu melawan sakit nie...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers