04 March 2010

MC dan Pi Spa Fish



Suar kerja hubby RM49. dan RM39



Nak meletop sempat lagi beli suar n baju ngndung tuk jln2..apa da..baju RM9.90je dan suar RM59..


Aku MC rabu..sbb mlm tadi aku dah sakit sangat perut... pi klinik swasta anta hubby dia sakit belakang tak elok2..alang2 anta dia pi klinik aku pun check perut sekali..doktor swasta ckp perut aku ok baby pun ok..blm nak bersalin lagi ..so dia suh rehat jer kat umah...mmg kami rehat bgn lewat...puas tido kami pi spital putrajaya nak tanya bersalin kat situ..so nurse2 sana ckp bole la dtg bila dah rasa ada tanda2 nak bersalin..so tak payah booking2 de..aku dgr ramai suh booking..takdela..bersalin jer..mcm2 hal bila kita tye org..lagi puas hati tye sendiri..okla kita kompemla bersalin sana..harap2 takde masalah bila dah nak bersalin..mmg dah tak larat sangat ni salam masa yg sama takut..apa2 pun aku kene kuat semangat..mmg aku kuat pun tapi luaran jer..mental tak taula..harap2 aku kuat!!amin

Nak tau!!hehe..pas balik spital kami pi JUsco Taman Equien..saja2 jer shooping saat2 akhir ni...hubbhy nak beli suar kerja n study..aku ni membesar dia pun turut sama membesar..haha..so skrg size suar dia dari 33 naik 38 dia beli..peh!!besar tue..suar2 yg dia beli pun yg dah tinggal last2 jer..nasib dia dapat gak..sian!!hehe..tapi happyla asal dia sihat..asyik sakit jer susah aku nnti gak..harap2 sakit belakang dia sembuh cepat..rimas btl..yela akukan tgh sarat ni..hubby pun belanja aku beli suar n baju ngndung..padahal dah nak meletop..hehe..nnti kalau simpan la baju n suar ni kalau tak sempat pakai...tq...

PAs siap2 beli2 semua kami pun window shooping lagi kat kedai lain dan makan pizza hut..pastu otw nak balik kami terjumpa Spa Fish..seronotnya..mmg aku idam2kan nak rendamkan kaki kat ikan2 ni..bila nmpk terus hubby ajak rendam..ala bukan mahal pun murah jer..Rm utk 10minit..wah!! best..mula2 geli pastukan dah seronot..ikan makan kotoran2 kaki kami..byk giler..nnti nak dtg lagila..bila dah siap semua lega rasa kaki ni...putih sikit kaki ni sbb kulit mati dah tanggal wawa..semua hubby belanja..sbb duit aku dah simpan tuk my baby...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers