27 February 2010

Suka2

this week tak mau duk swg umh so aku ajak akk aku balik mah mama n abah..sbb kalau duk sendiri mmg bosan dan akan terpikir sakit bersalin..aku ni nmpk jer ganas but pengecut biarla org nak kata apa yg pasti aku hidup tak pernah hipokrit..aku bkn nak burukkan diri sendiri but itula rialiti ida tak suka hipokrit okies...then kami lorenjer la blk gemas..tanpa hubby masing..hubby masing sibukk...hehe..dont wory selagi kaki ni terdaya kami gerakk jer..duk umah kat putrajaya yg panas tu peh!! tak maula...curi Maulidur Rasul ni kami isi dgn mcm2 aktiviti untuk mengurangkan fikir sakit mengandung ni..akk aku layan jer...hahaha...kat bawah tu yang sempat aku snap fabuari ni..gambar umah family aku dan gambar aku di umah putrajaya bersama hubby...duk gemas pun panas..so kami lepak bilik je pasang aircond..24jam duk aircond jer...mmg melambungla bil letrikkkkkkk ayah aku.....nak tido tak boleh aku buatla aktiviti mengemas umah mama aku ni..sakit mmgla ada dah 37week la katakan..so kalau pk s ni..sakit ni mmg tension..tak sabar2 nak kuarkan baby sendiri dah tak larat tanggung sakit tak leh baring..yg lain aku ok..masalah nak baring tak leh mmg jem giler badan nie!!!aku harap n berdoa agar semua akan berjalan lancar..amin!!!

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers