19 February 2010

Doktor Pakar

Time kami blk gemas tu keesokkan hari kami terus gerak pi hospital pakar putra melaka..hubby aku sebnrnya sakit blkg lama dah..dah abis ubat dia mkn tapi still sakit yg amat sgt..so kami buat keputusan pi jumpe pakar jantung.,.buat pemeriksaan jantung..so doktor cakap ok..cuma ada bengkak pd muscle dia jer..doktor bagi ubt tahan sakit dan urat..doktor suh dia rehat dan betulkan apa yg salah selama ini sbg cth:cara duduk dan cara mengadap komputer or cara bekerja..semua tu perlukan kedudukan yg betul..aku rasala dia sakit ni pasal suka main game duduk tak betul, cara dia tido pun ada gak salah..suka merekot dan myb masa main bola ada jatuh2..so sekrg kesan sakit dia sgt teruk sampai menyucuk2..rimas aku dibuatnya..bayangkan la aku yg mengandung harapkan dia sihat lastly dia yg sakit..sma2 kami sakit..aku takde masalah sgt..cuma time tido mmg fail....aku mmg kurang tido..kat opis kalau dapat lelap mmg aku lelap selamber jer..lantakla pegawai2 nak kutuk..yg penting aku rest.mcm mrk tu tak mengandung..mrk ada bilik bole arr...

Masa checkup kat pakar tu melayangla 200 hub by jer..aku 200 sbb buat rawatan hidung..dulukan aku operate hidung..bkn nak mancung tapi ade tulang bengkok sikit dan ada bengkak..itu citer 10 thn lepas..so skrg time ngandung selsema dan gatal2 teruk tu yg jumpe doktor tu semula..dia happy tgk aku dtg..hehe..itu mlygla 110..pastu kami terus roger gi spital pakar bersalin ..aku buat scan baby nak tgk air ketuban dan berat baby..alhamdulillah kedudukan ok dan berat 2.69kg....myb time bersalin nnti tak pastila makin naik or turun..hrp2 berjalan lancar...amin!

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers