03 February 2010

Hari Ulangtahunku ke-29

Minggu lepas aku n hubby balik gemas..jumaat malam tu aku dah gerak dari umah..memang nak balik pun,sebab lama tak balik gemas..lagipun aku nak hantar sapet(kucing) ku ke gemas..serba salah dibuatnya,sian pada mama aku plk..dia kene t.care my cat..bukan apa mmg nanti nak berpantang kat sana,so aku terpaksa anta awal supaya my cat leh sesuaikan diri di sana..selama 4hari aku stay kat gemas..lama bukan sebab masa tu hari wilayah..so mmg sesuai sangat la balik..kalu balik gemas mmg kene lama. sebab kalau sekejap tak seronok..dikesempatan hari wilayah dan besday aku jatuh pada masa tu..so mmgla la menggalak nak balik..aku ni kalau buat sesuatu mmg nak buat bayk perkara dalam 1 keadaan..so dalam 4 hari mmg byk perkara dah selesai..cian my cat dia mula2 mmg tido kat bilik jer sbb takut ngan kucing jantan kejar..but skrg dgrnya mama cakap dah ok..dia happy sgt..pi main sampai rumah jiran2 yg jauh..aku risau apa sbb kawasan mah mak aku tu taman tu umah banglo semua..so semua jauh2 dan kwsn besar2..nnti takut sesat jer..lagipun taman tu jalan besar motor dari taman sebelah(taman cino) anak2 mrk suka bwk moto laju2...keselamatan yg aku risaukan...byk kucing2 lama mati sbb kene langgar...YAAllah selamatkan kucing2 ku...

Masa besday aku..abah belanja KFC..hehe..okla tu..yg lawaknya..makan KFC laju2..sbb semua kelaparan..bukannya kat umah tak mkn..tapi sbb simpan perut so mmg laju giler mkn..pastu kecoh kat KFC..mama,abah,busu,maksu,atul,suamiku dan aku..adik2 n kakak aku tak balik maisng2 bz...okla tu...

Hubby mmg tak kasi hadiah..sbb budget dia lari..kene repair keter..sian dia..terbang RM623 huhu..yelah keter tu keter lama..2nd handla tu la akibatnya...nanti ade rezki kita beli baru ye...biarla kita bersusah2 dulu..asal kita tak meminta2...apa yg ada kita gunakan dulu..tak payahla ikut trend sgt...lupa nak bgtau..hubby kau bg kad jer..alhamdulillah..aku pun tak harap sgt..lagipun kita sama2 faham..

Balik dari kg aku teringat kat kucingku..rindu pula...dah takde rezki nak dapat kuarters teres..kalau tak mmg aku takkan tinggalkan kucing kat kg..kucing ni pengubat keresahanku...aku mmg suka kucing...bila citer pasal kucing aku rasa sebakk pula...wawawa...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers