28 January 2010

Keadaanku


Ini set bersalin jenama Amway..

Sekarang badan rasa dah tak keruan..tido tak cukup..dah stat buat latihan untuk persediaan jadi ibu..aku sekarang selalu melihat senaman secara online..nak buat tak berkesempatan lagi..memamg berminat sgt nak buat senaman ibu hamil ni entah bila tak taula..smapai2 umah dah nak mlm so mmg dah penat,mandi2 n makan terus lepak n tertido kedang2 tu..tgk tv mmg jarangla...aku ada aktiviti mlm yg perlu aku lakukan untuk kehidupan dunia dan akhirat...hehe..masa nak tido selalu problem..semua tak kene..emosi pun terganggu sejak kebelakangan ni..kandungan aku ni alhamdulillah buat masa ni dia lasak n aktif..aku harap dia sihat sehinggala dia kuar dan besar nnti..snng nak tinggalkan pi keje nnti...skrg tgh pk nak send kat mana baby..tapi aku tak maula pk,pk gak..sbb nnti aku yg presure sbb risau mana nak anta bby..aku harap ada la insan yg pandai jaga bby aku nti..takla risau bila tgglkan. persiapan nak ke spital semua dah tersedia..1beg dan 1 bakul termasuk surat GL..rasa mcm tak sabar pun ada..dan rasa berdebar tu lagila..aku harap aku dapat doktor dan nurse2 yang baikk dan berimbangrasa..takut bila dgr kwn2 citer nurse2 garang2..nak bersalin mana pun tak tau..cadangan aku 1st kat spital serdang la sbb dekat..2 kat spital sremban sbb ada family aku...takde family tak kuat rasanya..dan 3 spital pakar wanita di srbn..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers