08 January 2010

30 Minggu

Sekarang kandungan aku dah masuk 30minggu..so 7bln stgh..akhir bulan ni 8bulan lor..wah!! cepatnya...berdebar2 hati ni..takut dan teruja bercampur baur..takut sebab bersalin kan sakit...teruja sebab tentula anak kami ia akan mengeratkan hubungan kasih kami..tak sabar nak lihat muka baby..nak tgk anak sendiri..selalu tgk dan main dengan anak org jer..aku nak rasa pengalaman yang hanya wanita mengandung dan bersalin rasa..hanya wanita yang istimewa dan terpilih jer dapat rasa pengalaman ini. Tiada apa yang nak aku kejer selain dapat melengkapkan family dengan kasih sayang dan kewangan yang kukuh. Aku bukan mengejar pangkat dan status tetapi cukupla Allah bagi kami keluarga bahagia,aman sejahtera dan kewangan yang kukuh untuk dimuka bumi ini. Dari dunia ini aku nak bawa family semua ke akhirat bersama2 jua...Amin!!

kandungan sekarang dah mula terlalu aktif..menendang dan berpusing2 badan..setiap pergerakkan aku dapat lihat bila kulit perutku bergerak dan berbentuk2..tak sangka dia dah besar dlm perut ni...orang lihat perut aku kecik but nicela dgn bentuk badan aku.

Doakan aku bersalin dengan normal dan selamat ye...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers