25 January 2010

Update lagi

Apa aku nak citer..sabtu aku stay umah lepak jer..aku tak sihat..tetiba lak..aku tido seharian..demam tapi tak teruk,selsema dan batuk. mungkin ini simptom biasa kot bagi ibu mengandung. Masa tengah tido siang tu aku terjaga pulak sebab badan aku tetiba krem..rasa macam nak tercabut pulak tulang belakang dan urat2 pinggang dan punggung aku ni..Manataknya nak bangun sakit giler mcm rasa baru pas operate jer..sakit sangat..hubby aku pulak pi kelas..sib baik adik aku yang last tu ada kat umah..tapi aku tak lah suruh dia urut...mana boleh urut pun tgh sakit..

Malam laki aku balik terus suh dia bubuh minyak kat badan...minyak pun bukan yg panas..mik bisa jer..emosi pun tak keruan..hehe..

Aku ada beli online Cloth Diaper 5 keping..Sebenarnya aku kongsi beli dengan kawan opis...dia pun ngandung sama dengan aku..so apa2 kami kongsi bersama kalau beli2 ni..so senang sikit leh jimat dari segi kos penghantaran.

Kawan opis aku ada yang baru balik umrah..so dia ada belikan buah Delima dan akar Fatimah dari Mekah..Dia cakap rendam akar tu sebelum nak beranak..masa betul2 dah sakit tu minum..aku ikutla..kita kan baru..so nasihat orang2 pengalaman ni aku mmg ikut jer..jgn time sakit semua tak ingta dah..huhu

Ahad- aku ikut habby pi kelas..tapi aku tak masukla..aku stay kat Masjid UTM tu jer..aku buatla apa2 patut kat situ..hehe sampai hubby aku abis kelas...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers