15 January 2010

Busha

biru dan pink tu beli kat area KKM..dan coklat tu aku online shooping hehe

Jumaat aku kat opis mmg bosan giler.Nak buat keje but keje takde..kalu dapat keje tak tau buat mcm mana tu ahhahahahahahahahhha....so aku habiskan masa kat opis dengan membaca Al quran kat meja tu...nanti kalu dah ada anak mmg takde masa nak baca AQ so semntara belum beranak ni aku sedaya upaya baca seberapa banyak juzuk...ok masa time rehat aku merayap kat area KKM tu biasala setiap jumaat ada pasar tani kat area kompleks E tu..apa lagi nampak jual2 baju2 baby aku pun rembatla 2 helai busha..kononnya nak beli kan adiah tuk member yang baru bersalin lastly beli utk sendiri gak..kata duit dah tarak..tapi rembat gak..hehe..murah jer rm10 jer sehelai..mmg la pompuan tak leh lari dari shooping...kalau dah kuar baby tak taula mcm mna..hehe...

Today sabtu aku mmg buat aktiviti bebas,pakal la aku ni memboyot...kalau tak mmg rayap punya...suami aku pulak mmg takde sabtu sampai malam..dia pi kelas..mmgla bosann giler...sib ada internet kat umah leh la buat apa yg patut hehe...aku layan jer kucing aku ni...dia pun dah merayap tinggal la aku sowang...

Nak citer, perut aku sekarang dah sarat mcm tak larat bwk perut.org tengok perut aku kecik jer tapi sebenarnya Allah jer tau..sakitnya belakang aku ni..aku ni kan kecik lagila tegang semuanya...malam2 tak leh tido mmg tido terganggu..alah2 aku mmg tak ada..tapi mmg seksa time nak tido dan kat opis..sakit sangat belakang time duk kat opis..nak melunjur kaki aku pi surau..kaki bengkak bisala sampai nak jalan pun tak larat..aku ni tak reti duk diam,kat umah sakit2 pun aku masak dan kemas..kalau baring pun tak boleh baik aku buat keje umah macam biasa. takde manja sangat aku ni..laki aku still menikmati masakkan aku sampaikan badan dia yang naik time aku ngandung ni..aku still mengurut dia lagi..so takde apala sangat mengandung ni cuma sakit sangat belakang mmg tak leh bla..suami aku la jadi tukang sapu minyak kat bahu dan losyen kat perut aku ni..baru terasa susahnya mengandung ni tapi aku happy...aku tak kisah sakit asal dapat baby...hehe..baby still berpusing2 dan aku terasa kaki baby bila dia bergerak..seronok tau...

1 comment:

puja said...

mmg sakit mengandung..dah kuar anak pun sakit tp best! ko tgk je aku jaga zahra smpai gembol pp dia!! org kata aku x pandai jaga tp cino kat kenny rogers tu kata "waa..pandai la..lu jaga anak"..ha..c the leg aaa..aku lak x saba nk dgr ZAhra ckp mummy!! huhuu

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers