29 March 2011

Koleksi hadiah anak aku



Hadiah daripada uncle Zulfahmi(bakal adik iparku)



hadiah daripada hasnita family..cantik..upin ipin lagi..



hadiah daripada kak wahida



hadiah daripada Abi



ini hadiah daripada kak ina dan family



hadiah ni afy dapat 2..nnti upload lagi 3 hadiah ...aku tak sempat ..mengantuk dah..



dari kak long aku..baju sepasang..leh pakai raya..



ini yg afy suka main skrg..tapi aku tak tau dari sapa...boleh bgtau tak sapa yg kasi nie??



dari jiran depan umah...dapat tabung..tq.



dari marzuki family kwn opis juga..tq uncle..



dari kwn opis aku..kak miza..pasti beli oren utk aku..hehe..tq



dari adik aku..atul



dari kwan suami aku..din..tq uncle



dari mak cik aku kat seremban..vs nenek sedara afy..ini tak boleh main lagi..tunggu besar sikit baru boleh.



ini dari paksu aku vs atuk su afy..dia ni aku tak taula laki bini mmg pelupa..katanya ingat anak aku gurl..well aku simpan utk adik afy yg gurl..amin.



ini daripada pak long vs abg iparku..dia mmg pemain bola CIMB dan KL FC so mmg hadiah kasutla yg dia suai kasi..tq..



Ini yang bermakna...from my Abah..dia bagi dlm bentuk premium BSN..katanya kalau dapat cabutan ni leh bwk mercedes..hehe..apa2 pun tq atuk..duit dlm bentuk simpanan.

2 comments:

Unknown said...

afyy kakak zara nk main semua mainan tu nt haha!

Unknown said...

oi aku belikan shape box gak laa

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers