21 March 2011

Pembuat Roti / Oven Multifungsi Noxxa



http://www.amway2u.com/mall_proddet.jsp

Dah hampir 7tahun aku berkecimpung dengan bisness ni...bisnes ni mmg bagus...walaupun ia diasaskan dari negara barat yang sinonimnya dengan penindasan.Bagi aku memang tidak mengambil pusing dengan cakap2 orang ini..kerana kalau kita mengambil pusing ngn cakap2 itu ini berkenaan produk dari luar ia akan memudaratkan kehidupan..sememangnya kalau ikutkan ini semua pasti korang tidak akan pakai baju..sebabnya baju2 jenama yang korang guna semua dari mana???sebagai manusia yang dah duduk kat negara jahiliah ni sudah pasti di mana2 saja anda mmg tidak terkecuali untuk menggunakan produk..ok stop kang aku bebel..ni pun dah panjang...

Berbalik pada noxxa ini..mesin ini mmg best..semua ia boleh buat..harga pun berpatutan..mana korang dapat kat luar kalau nak buat roti,kek dan segala macam benda kat 1 mesin melainkan korang beli jenama antarabangsa...noxxa ni dah byk aku jual..mmg semua memberi feedback yang amat mengagumkan....mmg menang membeli la...mesin ini juga dikategorikan jenama antarabangsa..

hanya ada pada amway sahaja..produk ni mmg laris..macam goreng pisang panas tau...

kalau sesapa yang nak beli boleh la contect2 aku..HD jer..Hutang dulu bulan2 bayar hahahaha..kawan2 opis aku yg memang minat buat2 roti dan kek2 byk dah beli..tiptopla bonus aku akhir tahun kalau jual ni..rezki anak...

1 comment:

Anonymous said...

assalam...

nak tumpang tanya.. saya berminat nak beli BM ni.. dah lama cari.. tapi xtau nak beli kat mana... klu u still jual, boleh hubungi saya tak..?
tq
suzie 016-4143995

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers