21 March 2011

Samsung Galaxy 5



ok gambar di atas aku ambil dari website samsung..apa yang korang fikirkan sekarang??aku unye ker?aku baru beli ker??

jawapannya ialah suami aku punya hp baru!! wow!!tengah2 bulan dia beli hp baru ker??

Terkejut aku terkejut aku(man raja lawak!!)

suami aku dapat durian runtuhla katakan..alhamdulillah sememangnya hp dia dah sangat teruk..dia mmg tak beli2 hp..ingatkan nak hadiah masa beday dia..but tak jadila sbb dia dah dapat hp baru from that company...alhadulillah tak terbang duit aku..bukan apa dia nak beli aku tak kasi..aku cakap tak payahla gunala sampai tak berbunyi..then semalam dia tunjuk..emm syukurla takpayah dia beli..dpt free lagi..itula hadiah sekiranya kerja bagus..bukan macam aku..huhu

1 comment:

Unknown said...

wah bagus la..ada 3g x? laki aku tu hampeh..hp mcm hebat tp xder 3g sengal je..byk kali ckp beli betul2 yg ada semua ni akibat x dgr ckp bini.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers