13 March 2011

Swimming

Minggu lepas aku afy dan adikku balik gemas.. sebab jiran terdekat kami kawin..so alang2 balik macam2 la aktiviti kat kampung kami lakukan...tuptap2 dah ahad...kami sampia jumaat malam..sedang elok pulak ramai umat yg ada kat umah mak aku...sepupu sepapat kami pun ada...so mmg meriahla umah...

ok dipendekan cerita , aku bawak anak aku pi Gemas Goft Resort...so lepak sana tak lama..sbbnya hari nak ujan...sempatla afy main2 kat kolam..kesian dia tak puas...tapi sblm2 ni pergi mmg lama dia mandi...

okla layan pic ni...lain kali kita dtg lagi ye...adik aku yg pegang..







No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers