29 March 2011

Kisah Kek Besday



inila kek besday..lama dah aku order..sebenarnya ada jer yg tak puas hati..lain yg aku order lain pulak dia buat...yg depan tu dah ok..yg bahagian dalaman kek tue...aku order lain2 jenis perasa kek..tapi yg aku dpt kek moist cho jugak ketiga2 kek...geram sungguh..aku buat lain2 rasa..aku ckp kat pembuat kek tu sila semak email yg lama2 yg aku aply order...pastu tup2 ketiga2 rasa sama...hangin jer..aku sabar kan jerla..lain yg order lain yg dpt..aku tak komen pun..aku buat deq jer..sbb kalau aku komen pedas...baik tak payah...lantakla...geram..next time aku just nak order kat secrate racipe jer..harga sama gak mahal...sakit hati tau..inila bizz org melayu..patutnya checkla order cutomer..ini semua kek sama..baik tak payah aku email bayak tempoh hari...

by the way,,semua dah setle..pasni aku takmau dah order online..semua yg aku online semua tak menepati kehendak aku order...pasni beli secrate recipe jer...sana pun leh buh gambar dan macam2 design..mahal2 pun berbaloi...sengal!!!

satu lagi aku dah kepenatan..otak tak berfungsi..aku pi buang semua lilin besday yang comel2 tue..dah buang baru ingat...sayang betul lilin2 tu cantik2..yg kat kek chelsea tue...

1 comment:

Unknown said...

ko ni suka sgt oder online..aku x pecaya yg beli2 kek/jenis mkanan ni..kek eeh mmg cantik tp sama rasa..lps ni x yah beli dah kat situ.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers