04 January 2011

Semalam aku rindukan Dini HAfiy

aku sangat rindukan dia sampaikan aku tak boleh buat apa kerja pun di rumah...aku tak sabar untuk jumpa dia..kalau dapat today mmgla best...kalau tak kene tunggu lagila...apa boleh buat..kalau family aku dekat boleh la anak aku duk ngn mama aku...nikan jah terpaksala dia tinggal seketika di gemas...aku tau afy pun tercarik2 kan kami...dia kat sana mest rindu,tapi dia bukan boleh cakap...aku nak buat kerja umah malam tadi semua tak kene...hanya sempat basuh baju jer...nak kemas2 buku2 suami aku n cuci toilet pun tak dpt..badan terasa lemah sgt dan takde kudrat rasanya...huhu..so aku tidola awal..tapi terjaga2...aku terjaga ingatkan hafiy ...sebab tula aku bangun lambat...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers