12 January 2011

Aku dan Ilmu

Mungkin ini secara kebetulan...aku baru perasan dengan diri ini atau ia secara kebetulan..aku boleh atau dapat membaca diri orang lain..aku secara automatik boleh membuat tafsiran kepada orang yang aku lihat..kadang apa yang aku fikir tentang orang itu,aku biarkan jer bila btl2 terjadi baru aku teringat tentang apa yang aku tafsir pada orang itu..mengkin ini secara kebetulan tak taula..tapi yang pasti aku mudah membaca bahasa tubuh orang yang mendekatiku.aku boleh tau orang yang tak suka aku atau orang ang mengkianatiku.....waAlahualam..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers