06 January 2011

Genap setahun menghuni kuarters P14

Awal tahun ini genap la kami tinggal di kuarters ini...dan genap la setahun sapet duk gemas...huhahaha...walaupun aku dah beranak,aku tetap sayangkan kucingku...kalau balik gemas jer aku akan cuba untuk luangkan masa bermain2 ngn ea...dan ada masanya aku mandikan dia..ok stop for my cat...

So far okla duk sini..ada sikit yg tak best sebab tak leh nak borak2 ngan jiran..kalau duk bangi best sebab leh borak2...yelah duk groundfloor..

Semakin lama umah yang kami diami makin selesa...seboleh2nya kami nak mengurangkan barang di rumah supaya afy boleh main2 dlm rumah nanti...kami akan gunakan selagi boleh..

Tahun ini nak beli peti ais 2 pintu...kerana peti ais sekarang amatla kecik...so kalau ada peti ais baru leh aku penuhkan dengan makanan mentah...so masa hubby pi kelas lauk2 mentah ada leh aku masak...so hubby leh pi kelas ngan cepat..

Aku juga nak dapatkan ramai kawan2 baru..supaya kemahiran komunikasi dan kemahiran personal makin terselah..huahahhaa...

Kalau boleh tahun ini nak gak dapatkan keter baru or umah baru..ini tak la urget pun..just biasa2 jer...takde pun takpe..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers