04 October 2010

Kucingku

Balik minggu lepas..aku terpaksa cuti jumaat sebab nak menumpang keter sepupu aku..dia ada shoot kat wedding my friend...disebabkan hubby aku ada kelas terpaksala menumpang sesapa yang nak balik gemas..sampai sana anak aku happyla sebab ramai yang melayannya..kalau kat sini mmg takde sapa nak dukung...

Mandikan kucing
Niat aku balik nak mmandikan kucing aku yang sekian lama tak mandi..kalau aku tak balik mmg tak mandila kucing aku tue..bila mandikan suka ea..mana taknya dari baby lagi aku mmg tiap2 bulan mandikan..sekarang dah duk kampung jarang mandi..bila mandikan diam jer..mula2 aku semburkan ubat kutu dulu..dah beberapa minit ubat tu merebak..baru aku mandikan bebetul..syampoo kan ea...jiruskan dengan air suam..baru ea selesa..dah selesai aku lap2 dan jemurkan ea..ea pandai jilat sampai kering..pastu memang wangi...hah!!baru puas hati..

ahad aku lepak seremban umah kakak aku sementara tunggu hubby jemput..ontheway nak balik aku singgah umah Banu opismate aku..hantar hemper dia...

samapi putrajaya dalam kul 10.30mlm..kemas2 barang then terus tiod..penat sangat..kepala otak aku mmg penat...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers