06 October 2010

Demam

Dini hafiy demam lagi..masa jemput di taska petang tu baru pengasuh bagitau..adehh napa la tak cakap awal leh aku ambik n bagi ubat..mebe cikgu tak mau mengganggu aku time keje..but aku tak kisah asal cepat anak aku dapat ubat..masa ambil dia diam jer panas pulak badannya..kata cikgu taska tu dah bagi air kosong..hafiy ni tiap2 bulan jer demam nak tukar umur jer dia demam..adeh...keesokannya aku EL tak kerja...jaga secara intensif la..tuamkan dengan air asam bagi cepat reda demamnya...bagi ubat panadol baby yang doktor bekalkan..nasib ada ubat tue..tadi pagi2 aku check dah ok..tapi aku bekalkan gak ubat kalau2 demam dia kene balik..

Aku kerja macam biasa...today ada jamuan port luck..wawawa..makan lagi..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers