21 October 2010

apa nak jadi oiii

aiiiiiiiiii..apo nak tulis kat wall ni...aku dah stat bosan tahap gaban..bosan ngn komputer weiiiiiiii....giler ar..banyak citer nak aku kongsikan tapi macam tak leh nak menaip arr...citer aku leh jadi best..leh jadi tah apa yang mengarut...oooooo..aku dah bosan...

Pejabatku

Pasal pejabat sekarang aku tgh busy ngn sistem yang baru...ok pasal kerja nak kongsi sikit..aku mulai meminati kerja ku ini..aku suka kan cabaran..tapi kalau cabaran yg kene paksa mmg aku menci2...Apa yang Allah berikan ini bahawa Allah tau yang aku boleh lakukan...sekarang usaha ku boleh dikatakan ada peningkatan terutama dlm bahasa yang paling aku menci...tetapi skrg tidak lagi..aku mulai sayangkan programming...walaupun kadang2 aku rasa down sbb tak berjaya dan asyik nak tanay Sifu..kekadang naik malu pun ada ngn Sifu2...kalau malu kang makin doll..baik aku buat muko tak malu taye mereka...hahhaha

Anakku

Pasal anak sekarang anakku dah makin mebesar dan nak tau tak...ingin ku tegaskan bahawa..aku sangat merindui anakku bila terlalu lama tak nampak..contohnya kalau di pejabat..aku meronta2 nak balik sebab nak cepat2 tatap wajah anakku...sebelum ni aku tak macam ini,hakikat perasaan ibu sebenarnya...inilah rasanya..baru aku tau...betapa rindunya walaupun berjauhan sesaat...

2 comments:

Unknown said...

ida, aku tahu ko leh buat... n aku tahu ko dpt menghadapi setiap dugaan yang dtg..insyAllah kawan ku ni boleh buat.....

emyda said...

alhamdulillah..try the best...ingt encik apa nama tah yg ajar programming lelaki

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers