12 October 2010

Nyenyakla

Alhamdulillah dapat gak pasang aircond akhirnya...sememangnya best...tapi bila pikir pasal bil memang memeningkan..takpela asal anak aku selesa..mana taknya anak aku memang kaut berpeluh..tiap2 kali nak tido mesti berperang..sebab dia kepanasan..faham2jela dia kan baru baik dari selsema dan batuk yang lama giler...so kipas adalah paling banyak memberi habuk...sekarang dah ada aircond plus ada penapis habuk harap2 tak adala masalah yang melibatkan pernafasan...nak tau kisahnya...masa kontraktor yang nak datang tu call,kami cepat balik..sebab cina tu dah sampai umah..so aku minta kebenaran kepada penyelia..dah siap tulis buku..aku pun cau...
memang senangla,sebab kat kuarters ni dah siap tempat dan waring aircond..so kerja2 pemasangan amat laju...siap2 semua aku apa lagi semnetara cina tu ada drill..aku mintala drill kan gambar kami...hehe..

petang balik kerja terus pasang..dinginja...anak aku happyla punya sampai jerit..betapa dia suka kan aircond..entahla mebe sebab aku duk spital lama dia pun duk spital lama tu yang dia dari lahir dengan aircond ja..kat gemas pun umah mak aku duk dlm aircond gak..bayangkan tiap2 kali nak tido kan dia kompem meragam je..sampaikan kami terpaksa tidokan dia dalam keter..bayangkan punyala dasyat anak aku..

PAsni tengokla bil kompem melambung...ikutkan cuaca pun memang panas..



Inila bingkai gambar yang siap drill..kat kuarters ni punyala payah nak ketuk..sebab simennya dah berbesi...so terpaksala guna drill kontraktor aircond nie...

Setelah siap baru leh guna...



kontraktor yang sedang bertungkus lumus

Masih dalam kotak

2 comments:

Unknown said...

heheh..tak pe..ida... satu kemajuan... lagi pun guna pun untuk selama2nya..heheh

Unknown said...

suka aku dh leh comment..hahahahaa

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers