04 September 2013

Zouk Spa

Lama dah kami nak pi urut2 kaki...sebab dah sakit sangat kaki sejak raya lepas...so ada masa ni kami cepat2 pi tanpa bawak anak2...kejap jer dalam masa satu jam jer..bole la tahan sikit dari lenguh yang melampau...nak buat satu badan tak sempat..lagipun tak buat apoiment...ni walk in jer..

Alhamdulillah selesai juga..tapi sian laki aku betisnya sakit..sebab tukang urut tu tak pandai urut..aku siap tertido lagi,..hihi..



kedai ni sebelah manjaku

keadaan dalam spa

main game2 jer sblm urutan dimulakan..hantu game!!

game lagi..rendam air panas sblm urutan

kaki aku rendam jugak
tukang urut kaki ni kurus...tu yang tak best...kaki laki aku lagi besar dari tangan dia hahahhaha

urutan kaki aku..

 

rezki jiran pulak kasi ada durian kampong lagi..tks anje

baby kak miza...pi kejap balik kerja lelaju tgk baby..uii besar dah baby ni...macam 2bulan

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers