17 September 2013

eSpring From Amway

Isnin cuti Malaysia...mingguni kira penuhla aktiviti aku..walaupun huby baru stat kelas...aku still dapat kejar masa buat apoiment dgn new pembeli espring...lama dah deal dengan dia...alhamdulilah dia pun mmg  tgh mencari dan telah survey byk brands water treatment...so far aku yg menggunakan pun rasa inila yg terbaik..bukan sebab aku yg jual...aku pun mmg jenis yg tak kisah as long benda ni berbaloi aku sanggup bayar..begitu juga dengan anda kan??

Isnin jam 3 ptg aku terus lelaju bawak kereta pi selayang...tinggalkan anak2 dgn huby...so terus jumpa my frend...mei yee dan chee chuan..we all very close...mereka mmg suka membantu aku...tak berkira..sama2 nak bisness..lama dah aku dlm ni...cuma bezanya aku just part time..carik duit ma....nak beli susu pempes hihihi

okla sesi kita bermula dengan demo espring dan kebaikan espring...espring ni product amway...

anak2 aku pun mmg suka minum air kosong...kalau korang tak percaya..if anak korang tak suka minum air kosong/putih..korang try kasi minum ni..mesti menggalak anak2 korang minum...betul2 tak tipu...alhamdulilah anak2 ku mmg pengemar air putih..pi memana2 air putih je mintak...sbb dah terbiasa...

okla just ejoy dgn gambar2 ni... sesiapa nak tengok demo just call me...0122742491..tak beli tak per yang penting tengok demo...sebelum beli aku mesti nak suruh korang tgk hasil dulu...

azlina & nazmi my new frends...customer espring yang keberapa tak ingat...byk dah jual...

demo espring bermula

very good person..humble wlpun telah Berjaya dlm bisnes ni

inila pengurut kaki promosi September 2013...rm90jer bila anda membeli espring....besar tau!!mmg puas hati...cepat2..

sesi install..pilihan yg bijak...rumah baru ni...

comeikan espring ni....paling jimat tempat

simple dan kecik boleh dibawa kemana2..


Sekiranya inginkan penerangan boleh hubungi ida tq...nak tulis panjang2 pun nanti korang tak faham...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers