06 September 2013

Jom facial D'Aura

Dah puas gelak2 dan kene gelak...dapat hadiah tu...aku pi facial lagi bagus....muka aku ni last facial tahun lepas...padahal ikutkan aku tiap kali balik gemas mmg aku pi facial...tapi since dah ada dua anak ni mmg tak sempat aje...nasibla laki aku pandai buang whitehead aku...

Lega aku dapat buang black n white head ni...ngt nak buat satu badan..tapi tak sempat..lagipun pergi time rehat..mana sempat ni pun dah terlewat sbb ada jamuan raya bpm..

kene dtg lagi sbb muka aku ni dah keras  bwk motor..mmg kering..nak bawak keter parking takde kalau lewat..keter tu dah la besar..

best betul la..tapi mahal sini...tak sakit takperla...aku pi Salina area depan lagi sakit sgt...reject terus tmpt facial tu




suasana dalam D'Aura

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers