04 September 2013

Open House A.k.a Birthday Party Afy Alis

Selamat Hari Raya belum terlewat lagi...24hb ogos ,  aku ada buat jamuan..Mintak maaf awal2 kalau ada yg aku tak jemput..as usual aku mmg niat nak jemput semua almaklumla umah kecik..rasa semua gak la kengkawan dan sedara mara aku jemput..

Alhamdulillah ramai jugak datang dan ramai jugak yg tak datang.kiranya sesuai la...

Rata-rata menyatakan hidangan yg kami sediakan semua sedap2 belaka...alhamdulilah berbaloi la kami bayar...jujurnya mmg aku tak masak pun..lagipun aku tak pandai masak banyak2...so sepakat kami order jer...

malamnya kami order mee goreng...pun laku jugak habis..semua yg dihidangkan habis..yg ada lebih pun nasi kukus jer...okla sedang elok...risau jugak kalau yg dtg tak dpt makan..

Ramai juga bertanya besday anak2 kami dah lepas..bukan apa afy tuntut kek Cars..sedang elok pulak tahun ni rasanya last raya umah ni,so kami buat la 3 dalam 1..hihi..sekali lamsam majlisnya...

terima kasih pada yg hadir dan mintak maaf byk2 kalau terlepas pandang tak jemput...


Nasi Kukus from bangi..rm5.50 sekepala

lemang dan sambal bilis petai..lemang from bangi also

laksa from putrajaya rm4 sekepala

hihi ini jer aku masak...

air kak long buat dan selebihnya my hubby buat..

Soto from putrajaya...khas utk kanak2..tapi yg makannya mak bapak..hihi...anak2 semua main jer..also sedap

soto

sarat2 pun sanggup tolong aku masak..tks tu edi kacok dan wife dia mmg best...

Tetamu paling awal sampai..dan berpoloh2 tolong aku kat dapur..tks kak manja yg sporting

kek redvelvet dan choc moist
gambar kami..byk gambar aku dah upload fb...di sini aku taruk sikit jer
ini suasana 4ptg...maaf suraya gambar lupa snap..

tiup hapy mereka


 

1 comment:

syalinda johari said...

dah nampak dah perut comey Su..hehehee

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers