19 September 2013

Ubat Cacing

Alhamdulillah dapat ubat cacing untuk afy..lama jugak tak makan ubat cacing..habis jer demam haritu pi klinik ada apoiment asma di hospital putrajaya,terus aku mintak ubat cacing..selepas makan je ubat cacing tu afy terus berak...busukkkkkk sgt!! hahahhaha....sebelum aku mintak tu,afy asyik menggaruk lubang buntut..rimas sungguh bila dia cakap buntut gatal...baru teringat yg kalau gatal lubang buntut tu maknanya cacing kerawit nak keluar..hihihi..selepas setel makan tu berak dan dah takde gatal lagi...emmm....aku n huby pun lama giler tak makan..ingat nanti pi checkup susulan tiroid tu aku nak mintak jugak la ubat cacing...
ubat cacing..minum terus satu botol ni...kalau overdos bahaya..apa2pun ikut arahan dar doctor sahaja..di farmasi ada tapi aku tak berani nak main beli jer.

alis dan buggy..beli dgn member opis...sroller ada tapi kalau nak laju2 pi susah jugak...guna ni ringan dan jimat ruang bonet

afy pun bole guna...senang di bawa kemana2..ni yg paling kecik...

alis semasa demam minggu lepas...

since umur 1thn setengah ni dah pandai mengada2 dan menangis2...kalau kene tegur..manjoo..tak reti duk diam dlm ketor

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers