25 January 2013

weekend kami

aku ni saja je nak hilangkan ngantuk...buat2 koding2 ni tak jadi2 apa lagi mengantukla..huhu..aku update blog la..gambar theme part aku dah update..ni aku nak citerla..sabtu ahad lepas, kami bersama2 melipat kain yang mmg menimbun2 tu..(selalu aku buat sorang2)..ni dia dah abis exam,dia pulak kene lipat kain..hehe..jgn mare bang..



abi dan dak cik sibuk jer...ada 3 bakul kain tak berlipat

lama kemain laki aku ni melipat..cian2 hehe..adik tu nak kacau la tue...comeila

afy bersama2 jiran2 main basikal..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers