29 January 2013

espring + Hadiah Besday + Demam anak2 +

eSpring

alhamdulillah rezeki, ada pembaca blog aku beli espring dari group kami...dari KL juga encik tu..aku tak dapat nak pi sebab anak2 demam....gambar pun tak dapat nak ambik...nnti kalau ada akan dimasukkan ke dlm blog ni...terima kasih...semoga berpuas hati dengan service yg diberikan..


Demam

korang kalau baca blog aku mesti cakap di dalam hati..asyik demam2 jer anak2 ko ni ida...aku jwb entahla...mengandung senang ada la sakit sikit2,,,takde alahan bagai...tapi kalau bersalin lama naaaaaa....pastu pas bersalin anak2 tak kuat antibodi..kwn aku cakap sebab mummynya tak kuat antibodi anak pun ikutla...waAllahualam..aku pun tak berani nak komen...inila bahagian aku....aku terima..hope tiada penyakit yang berbahaya....amin...dugaan dan cabaran membesarkan anak2..

alis dengan cirit birit dan demam...afy demam..aku pun tak tau apa puncanya...tak tido malam aku menjaga depa berdua...semoga aku kuat dalam menghadapi dugaan dan cabaran yg Dia beri..amin

Gemas

Aku cuti balik gemas, bawak anak2 yg demam balik..sian mama aku terpaksa memasakkan makanan kami..aku mmg tak boleh masak kalu anak2 demam..aku fokus menjaga depa berdua..tuam sini tuam sana...
lama dah tak balik...rasa terubat rindula balik walaupun kejap dengan anak2 demam..

Dr.Azizan

Sabtu tu kami dah daftar pi dengar ceramah Dr.Azizan..Free je..tajuk "Berani 2013" kami pun memberanikan dirila mendaftar...hanya laki aku je dapat pi dengan kwn2...aku terpaksa batalkan niat nak pi dengar....takde rezeki...saja2 pi dengar nak naikkan semangat diri yang layu ni...sekurang2nya ada la ilmu baru..ramai jutawan2 depan mata laki aku hahahhaa...layan jer la...mmg kaya nak mamposs..kami apa ada?mungkin suatu hari la kaya itu dtg..skrg nak kaya kesihatan dan kaya peribadi dulu...insyAllah akan menyusul kaya duit tu..amin (lambatkan melayu ni macam kami ni)

Cuci Rambut & Beli Hp baru

inila hadiah untuk diri sendiri....beli hp baru..tujuan asal nak beli gelang emas..gelang akan menyusul mmg tahun ni nak beli gelang..huhu...beli dua terus..satu untuk aku n laki aku..senang...sementara cina tu setting dua2 hp ni, aku pun pi kedai cuci rambut mencuci rambut sambil diurut2 kepala ku yg biol ni...setelah mengkeluarkan duit hasil simpananku sblm2 ni...


gambar2 tak dpt nak upload sibuk sgt...ada masa ti akan diuploadkan...

1 comment:

syalinda johari said...

ida, moga anak2 ko cepat sembuh k..
memang macam tu la kita ni ada anak2 kecik ni..kejap2 demam, kejap tak sihat..tapi takpa la..kejap ja sakitnya..harapnya sihat sentiasa..aminn

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers