02 January 2013

Port Dickson penutup 2012

Baru aku nak update cerita kami pi PD. dekat jer..dekat2 pun 5tahun gakla aku tak jejak PD...2anak baru aku jejak..itupun sebab dah ada anak2..kalau takde anak tak kuasa kami nak pi...entah takde hati..sebab kecik2 dulu mmg selalu lepak PD, mak ayah aku bawak..itu jer tempat paling dekat dan mudah..huhu...bila dah ada anak ni baru tau knp mak bapak kita bawak pi PD dulo2..hehe...mmg betul ia mudah dan dekat...takde simpang siul jalan2nya...hotel2 pun banyak pilih jer...

Malam2 kami jalan2 ramai sungguh manusia kat sini...lama tak datang banyak perubahan kat PD..malam2 dah ada lampu di kawasan pantai..aku tak dapat nak snap la sebab anak2 aku tido...kami lalu je....ramai lepak tepi2 pantai dah terang benderang dah takde gelap2 dah...

kedai2 pun buka sampai lewat malam...seronok jer kan tengok org2 kita berniaga..income nak2 cuti sekolah ni mmg masyukkla peniaga2 sini..

lagi hotel2 makin banyak...laluan je  masih jem sebab jalan tak besar pun masih macam dulo2 lagi..

dikawasan pantai pun siang hari tak payah bawak kemah bagai...bawak duit jer..sepanjang pantai penuh kemah....mmg byk kedai jual2...kiranya walaupun bcuti di PD duit pun mengalir macam bcuti pi tempat yg jauh2...

kedai makan pun banyak..lain kali kalau dtg tak payah bwk apa2....bawak duit jer...kami bawak tikar la apa la rupanya tak pakai...hehe..manala tau ada kemah...see nmpk tak kami mmg lama giler tak pi...

afy bgn tido...

adik gigit jer..afy hapy dpt pasir

bukan nak mandi..nak main pasir jer

korek2 main suka dia..mandi tak heran..

tgk kemah ni,sepanjang pantai...aku je tak dpt berendam jaga adikk..

byk gerai2..macam2 ada kat sini...afy sibuk nak main keter ni

oo..layan jer dia ni...

adik comei..


tikar evamate ni bwk nak guna lepak kat pantai..pastu bwk hotel je...dah macam bilik umah dah...guna kat hotel
 ini je gambar yg sempat amik...dokong baby ni kamera mmg tak dan nak pegang..huhu

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers