09 December 2008

TeamBuilding Best2!!!!!

Kami bermula pada 3hb-5hb..iaitu 3hari 2mlm...mmg mula2 nak gerak tu aku tak berapa nak suka sbb aku dah bosan sgt pi kem2 motivasi2 ni...tapi aku still mcm ni jer..actly ikut individula...ada yg ok dan ada yg teruk pas kene motivasi..aku plk yg jenis cpt membangkang...ada aja yg nak aku pertikaikan..aku ni jenis cerewet la..senang ckp..tapi dlm cerewet aku ni suka dengan aktiviti permainan..tak kisahla apa asal kuar peluh...aku rasa tak tenang kamu tak kuar peluh sehari..

berbalik pada aktiviti ni ..aku tak sangka ia membuatkan diri aku ni teringat2 akan kem ini..mmg seronot..hanya org yg faham dan suka kan cabaran jer akan merasai nikmat ini..heheheh...

mcm2 aktivit yg kami lalui disini...semua yg tak dijangka...

dari belajar dlm kelas,motivasi,perbincangan,acara masuk dlm hutan swg2, bwk belon dlm air dan persembahan..semua kami lalui dengan bijaksana dan lancar...sbb kami ada perasaan kasih sayang...nak tlg 1 sama lain.

makanan semua best2..naik gemuk aku duk sanam..mau tembam aku kalu lama2 ...heheheh


kesimpulannya: semua bestla...dan kita perlu menerima hakikat yg kita hidup dimuka bumi memerlukan pasangan,kwn2 dan memerlukan keredhaan Allah utmanya..kalu tak kita akan terumbang ambing dan bosan...


di sini aku poskna gambr2 yg aku dpt...nnti aku akan pos kan lagi gmbr g lain...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers