12 December 2008

sabtu ni aku dah siap buek kojo umah

hari sabtul paling best..sbb dpt duk umah...siap aku pi pasar,kemas umah,mop,jemur kain dan masak..aku mengadap pc..bukak internet...ni nak story...dah dkt 1bln umah ade internet...yang hampeh nya..aku ni tak pandai na nak buak apo ngn tenet ni..abis2 aku tulis blog,email dan baca paper online..kata keje dlm bidang It,tapi tolol gak nak guna dunia tanpa sempadan ni...huhu...bkn apo aku ni tak explore...mmg maleh...azam tahun 2009 ni aku nak duk jer explore dengan'Dunia tanpa sepadan ni'(tenet la apa lagi...aku nak upgrade blog aku yg tak apa2 ni..tak menarikan kwn2...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers