09 December 2008

Pertunangan sepupu

Semalam kami pi Muar..ada majlis pertunangan sepupu belah suami aku...sepupu kami jgk la...apap2 pun aku puji masakan mrk..sedap sgt...lagipun aku mmg suka masak asam peadas...aku dah lama tak mkn..kalu ada masakan asam pun tak la best mcm ni..sbb org melaka terkenal ngan masak asam...muar ni paling dkt ngn melaka...
bakal pengantin akan menerima hantaran rm9500...mahal tu...mrk ni belajar degree kat UTM skudai...ok la dua2 keje bagus...tapi muda lagi...sempat ke mrk save duit sbb baru keje...but mak ayah mrk ada bole bantu...time aku dulu...siap sound tu tak boleh lebih 5k..so kami mmg tak kisah tapi jgnla sound..kami ni berperikemanusian sbb family aku sian ngan suami aku idup sendirian ms muda2...susah senang aku jer tau...suami aku mmg seorang yg cekal...dia mempunyai mental yg kuat..sbb tu dia bole berada di dlm mn2 keadaan...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers