18 December 2008

Makan Ayam Kampung

wah22..kami hari ini pergi lunch kat Puchong dalam 4 kereta penuh...kami pi makan di restauran ayam kampung di punchong..best..aku mkn 3ketul hehheeh..dasyat...ayamla katakan..apap2 ayam aku balun...senang kata,aku ni senang di bawa makan apa aje,...semua aku telan..sbb tu la badan aku dah naik skrg...adui22.....semenjak duk kje gov ni aku melantak jer...bukan ayam kg jer ada..mcm2 ada..aku suka dapat mkn udang harimau lagi...ala yg comel2 tu...nanatila aku upload gambar2nya ek...

hari ni aku bz buat portal EA dan minit mesyuarat...aku paling tak suka minit mesyuarat..huhu..bosan tu nak buat ayat...

skrg tiap2 hari kat opis aku ada buat tarian...tarian alal2 tadika...
chicken dance...wawawwaa

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers