12 December 2008

Cicakman

disebabkan aku ni peminat filem melayu dan penyokong filem tempatan..aku pi ajak hubby aku tgk cicakman..mmg teruja sgt...kami pi tgk 9.15mlm...mmg dah lama tak tgk wayang...bila dat stat mmg teruja lagi nak tgk...best mula...tgk montaj n awal2nya mmg membanggakan...aku tabikla yusry KRU ni..nak tau aku mmg peminat dia dari awal kemunculan dia..pantang if org mengata yusry ni..huhu...
nak tau pasal ciocakman...mmg la yg pertama the best....yg kedua ni aku siap boleh tido lagi kat wayang..mn taknya skrip nya membosankan..jln citer mcm tak faham...tapi yg aku kagum CGI jerla...aku ucap tahniahla kat yusry KRU ni..dia mmg hebat...disebabkan kehebatan dia filem ni menjadi bosan aku tak tau nama yg aku rasa la sbb skripnya tak faham...korang tgkla sbgai menyokong filem tempatan..aku mmg pantang kalu org mengutuk filem malaysia...sbb pertama baik jgn jadi rakyat malaysia..sbb ke2 korang blh bikin filem ker...sbb ke3 org malaysia ni kuat mengomen..asyik2 nak komen...apa la sgt filem luar yg sah2 menipu lagi menghentam islam..skurang2 filem tempatan tak menghina Islam...Faham!!!!aku mmg tak leh stop bab2 mcmni...nasibla...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers