11 December 2008

Luahan Hati

tak de apa yang nak diveritakan..aku saja menaip untuk memenuhi masa...dalam eberapa jam lagi kwn2 yang hadiri TeamBuilding sesi 2 akan balik..aku tak sabar nak dengar cerita mrk...hehehe...sure gelak sakan...
pagi ini aku takde la buat apa sagat,..balik dari teambuilding keje aku takde sagta...myb lepas kak fida pindah aku akan menjadi seorang yang bz sgt..sbb keje ka fida byk...aku tak taula boleh kah aku lakukan atau tidak...sebab ia melibatkan hospital2 dalam malaysia...entahla aku harap aku dapat handle....
aku rasa diri akau makin malas..aku bukan nak jadi begini...bkn aku tak mau belajar tapi aku tak tau apa yg perlu aku lakukan..otak aku tak berfungsi untuk mendekali apa yang perlu aku pelajari...lagipun sini takde sumber rujukan...masing2 bz bt keje masing2...keje masing2 semua berlainan....Ramai sataf masuk keluar dari KKm ni...kebanyakan tak berminat duk disini...aku pun dah mula rasa tak bersemangat disini...entahla...aku sedaya upaya untuk bersemangat bekerja dan kaut semangat tapi mcm sepi...berlalu bergitu saja...apa yg aku merepek ni...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers