01 March 2015

Raja Ikan Bakar Semenyih

Malam ahad lepas kami makan di kedai Raja Ikan Bakar. pemilik Raja Ikan Bakar semenyih ni adalah kawan pejabat ida. Lama dah nak pergi jengah kedai dia, nak rasa ikan bakar dan air asam yang edap tu...tokey cakap sedap kita mesti la nak rasa..akhirnya sebabkan abi balik lmbat, so kita aku ajak la makan luar sebab anak2 belum kuar umah..masa tu happy sungguh anak anak dapat keluar rumah..hihi..padan muko kan kene kurung..

Alhamdulillah tahniah pada suami ku sebab berjaya temuduga Singapore. semua yang di tanya huby dapat jawab dengan baik dan tepat..speking london la temuduga tu...berlipat2 la lidah..hahaha..tapi dia mmg boleh speking..kalau aku sowi la...aku tak pandai na...sikit2 cakap campur2 boleh la..itu pun tergeliat gak lidah..keras!!hahha...dia offer tak banyak..huby mintak 9K. tapi dia offer 7K...tak sure la huby cakap tak balik modal ulang alik putrajya.

berbalik pada citer kami makan tu...korang pergila raja ikan bakar mmg best...ikan pun besar..aku makan ikan bakar pari dan nak gak rasa kepak ayam..tapi habis..sold out!!nantla kita datang lagi makan kepak ayam pulak...hihi..

so far kami hanya bayar rm30 sahaja..murah tak..kenyang sangat..padat perut..

kalau nak tahu korang cari Tesco dan KFC Semenyih. so nanti sana korang akan jumpa la kedai tu. Corner lot...sign board elek sebab kata tauke power trip! hihi..aku datang sebab suport member!!hope kekal dan berjaya menjadi tauke yang fofuler!!

menu yang sempat aku snap

tauke,abi dan afy..aku tengah poyos tu depan ikan bakar...satey lembut sangat..banyak alis makan

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers