29 March 2015

Kenduri dan Minggu yang sibuk - Birthday Afy

Minggu Lepas sangat sibuk dengan pelbagai kerja pejabat dan Amway bisness. Sebelum GST macam2 nak setelkan..hahaha..aku dengan kutip hutang customers dan nak rolling duit tersebut. Buat demo sana sini, buat penerangan sana sini..,cal sana call sini kutip wang hutang..hahaha...memang kerja giler,,,memenatkan...tapi sangat2 puas hati..!!!sambil kerja sambil kutip wang..hahaha...korang bayangkan la...kelam kabut dibuatnya...

Minggu lepas kami ke Klang..ini la masanya nak jumpe sedara mara sepupu sepapat yang lama dangat tak jumpe. sangat havoc dan heaven giler!!kecohh wei...bukan jauh pun masing2 ni,tapi sebaba komitmen hidup yang kerja dan anak2 dan macam2 semua tak jumpe. Plan nak buat gatering tapi tak buat2..last jumpe semasa di wedding sepupu..masa tu memang guna sebaik2nya masa yang ada untuk merapatkan hubungan silaturahim sedara mara yang makin jauh..alhamdulillah setel semua!!TQ Allah...

 Dalam masa yang sama, terubat kerinduan pada anak bujang aku ni.. nasihat aku sekarang korang yg ada anak2 lelaki peluk cium la puas2..nanti lama kelamaan mmg kita ibu tak dapat nak manja2 lagi sangat,anak lelaki akan makin besar makin malu dengan ibu kalau kita over sangat sayang dia..hopefully anak aku takdela malu2 sgt dengan aku jika aku nak peluk cium dia...sebab pasti korang akan rindukan dia..manjakan peluk cium la sekarang,selagi dia kecik..lega bila tengok luka dia semakin baik. kelasakan dia dah stat nampak..cuma bezanya afy makin matang dan faham nasihat kami. Mudahan afy baik dan ramai lagi makin sayang dia.


Kami belum berkesempatan menyambut hari ulangtahun kelahiran afy yang ke 5thn. Minta2 paln kami lancar april ini. Nak buat birthday alis dan afy serentak...persiapan ala kadar tengah berjalan..

aku dah stat outstation ptg sampai esok ke ipoh perak..hopefully kerja hakiki ini dipermudahkan segalanya,,,amin






No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers