19 November 2013

Atmosphere From Amway

Saya telah memilikinya..anda bila lagi?

Asma adalah penyakit kronik paru-paru yang membabitkan masalah pernafasan yang berulang-ulang dan gejala seperti sesak nafas, pernafasan termengah-mengah, sesak dada dan batuk. Apabila asma tidak dikawal, saluran udara paru-paru menjadi tebal dan meradang menyebabkan ia sensitif terhadap pertukaran persekitaran dan cenderung kepada serangan asma.


Gejala yang tertera di bawah ni la hafiy alami sejak setahun lalu sehingga kini...

Gejala asma:

* Batuk (pada waktu malam atau ketika cuaca sejuk)
* Susah bernafas (sesak nafas)
* Nafas berbunyi
* Dada berasa ketat dan tegang

Cegah serangan asma:

* Peka penyebab utama asma anda
* Pastikan kediaman bebas habuk, bulu haiwan dan hama
* Jauhi perokok
* Ambil ubat pencegah sekerap mungkin
* Kerap bersenam untuk meningkatkan fungsi jantung dan paru-paru
akhirnya setelah perbincangan dibuat. kami sepakat untuk membeli atmosphere from amway untuk mengurangkan asma dan membersihkan udara di dalam rumah.

Produk Air Purifier ATMOSPHERE ini adalah produk berteknologi tinggi Amway yang bertujuan mengitar semula udara persekitaran dan membuang partikel-partikel yang berbahaya kepada kesihatan. Spesifikasi produk ini adalah seperti di bawah:

Pendekatan baru bagi penurasan, keefisienan, operasi yang senyap dan pemantauan udara – tiada penulen udara yang lain di pasaran hari ini yang mempunyai keseimbangan teknologi dan ciri-ciri Penulen Udara ATMOSPHERE™.

Keefisienan sesenyap bisikan PUREFLOW™  Operasi senyap adalah penting untuk keselesaan rumah anda seperti juga udara bersih. Penulen Udara ATMOSPHERE menawarkan kedua-duanya dengan sistem PUREFLOW yang unik. Ia menghapuskan kebisingan kipas yang berlebihan dengan beroperasi hanya bila diperlukan. Ia juga mengurangkan penggunaan tenaga dengan hanya mengguna kuasa hingga serendah 4 watt – ciri yang membolehkan ATMOSPHERE memperolehi pengesahan ENERGY STAR®.

Pemantauan automatik dan keupayaan perlindungan Intelli-Sense  Teknologi Intelli-Sense memanfaatkan Sensor Partikel siap bina yang membolehkan mod satu sentuhan automatik yang memantau dan melindungi kualiti udara persekitaran rumah anda walaupun ketika anda tiada di sana. Sensor Partikel itu membolehkan ATMOSPHERE menyelaras kelajuannya secara automatik mengikut keadaan udara yang berubah, seterusnya memberikan udara yang lebih bersih dalam masa paling singkat.


Penulen Udara ATMOSPHERE juga memantau keadaan ketiga-tiga penuras secara automatik, dan memaklumkan anda bila ia perlu diganti atau dibersihkan bagi Prapenuras. Monitor itu mengira hayat penuras berdasarkan pada kombinasi waktu operasi, kelajuan operasi, dan tahap pencemaran.

Prestasi Kuasa Turbo yang pantas bertindak  Apabila anda inginkan udara bersih dengan cepat, hidupkan Kuasa Turbo. Dengan CADR* (Kadar Pengeluaran Udara Bersih) sebanyak 250 kaki padu seminit (7.1 m³/min), ia mampu membersihkan udara dalam sebuah bilik seluas 390 kaki persegi dalam masa kira-kira 30 minit.

Prestasi Kuasa Turbo yang pantas bertindak  Apabila anda inginkan udara bersih dengan cepat, hidupkan Kuasa Turbo. Dengan CADR* (Kadar Pengeluaran Udara Bersih) sebanyak 250 kaki padu seminit (7.1 m³/min), ia mampu membersihkan udara dalam sebuah bilik seluas 390 kaki persegi dalam masa kira-kira 30 minit.

wajib bergambar dulu. kami beli time promosi oct 2013. beli penapis udara ni dapat Tv Philip LED dgn harga yg paling umm...suke2..tambah koleksi TV di rumah. untuk umah baru nanti...

alis & afy..sayangkan anak aku sanggup beli walaupun mahal. Sekarang hati dah tak risau dengan udara di rumah. Pasti  kami menghirup udara yang bersih..

Tengok udara dirumah yang sangat kotor. Sebenarnya udara di dalam rumah la yg banyak menyebabkan asma anak aku makin teruk. Merah itu menunjukan udara yang kotor di dalam rumah kami.

 

setelah di tapis.. akan menunjukan color seperti di atas.

Adik aku selaku wakil untuk bukak TV LED ni. My hubby sibuk always..
 
 
Sekiranya anda ingin memiliki penapis udara ini untuk keluarga terutama untuk bayi yg baru dilahirkan memang di alu2kan untuk anda call saya. 012-2742491
 
untuk maklumat lanjut juga anda bole terus ke website www.amway2u.com
 
 


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers