28 October 2013

Menang Simpanan BSN

Alhamdulillah menang camera EOS Canon 1100D..Rezki terpijak mak aku..hihi..bukan aku yg menang..mak aku memang tiap tahun dapat cabutan bertuah atas kerajinan dia menyimpan...tapi selalunya dapat duit poket ratus2 jer..tup2 tahun ni cabutan lagi...dia dapat camera..memang terkejut sgt..kelaka..apa lagi bagitau anak2 la..anak2 yang guna..mak ayah aku bukan tau pun dan mereka pun bukan suka bergambar macam org2 muda..huhu...simpanan nya adalah...takkan nak kongsi...kalau dapat kereta lagi best....aku ada jugak menyimpan dalam cabutan menang simpan BSN ni..tapi tak banyak..afy pun ada..tapi kami tak pernah pun bertuah lagi..harap2 akan dtg naikla nama kami...


1 comment:

Wak Lat said...

Salam. Hee saya tidak pernah menang kamera dgn bsn lagi.

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers