27 November 2013

Lawatan Ke HQ Amway Bersama New Downline kak Haslina..

Minggu ni kami ke HQ Amway di Petaling Jaya..Dikesempatan cuti ni aku ajak kak haslina yang baru join ahli amway untuk meninjau / lawatan tapak ke HQ amway...Saja bawak di rasai kehebatan amway dari dekat...Alhamdulillah Berjaya juga bawak akak haslina ni..banyak kali dah ajak tapi selalu ada halangan...curi masa dia sikit bawak di jenjalan ke Amway..Dalam masa sama aku bawak Hafiy sekali...saja nak dedahkan dengan bisness ni...apa2 bisness pun kene keje kuat dan focus...apa2 kerja sekali pun...sama masa kerja di pejabat juga...kalau d pejabat kita focus buat programming pun bole Berjaya tanpa error..kikiki...

okla layan gambar ni..sesiapa yang nak join amway bole contect ida ye..jgn malu2...sini kita tak pilih rupa paras,keturunan or what ever..sapa nak bisness yg tak perlu modal banyak inila dia...lagipun amway ni dah 55+- tahun bertapak...aku dalam amway dah dekat 9tahun...bonus pun aku dah rasa...Alhamdulillah...cubala


afy yang excited..belakang ni protein powder...packaging baru..


afy ikut uncle n untie melawat sekitar kedai dalam HQ


afy dengan beg sekolahnya...tengok gayanya...kiki


ambik bakul pilih sendiri ok


Susunan yang sangat kemas...senang anda yang dtg nak pilih


ini packaging baru,segalanya untuk rambut 


afy membaca...


afy di rak vitamin amway


Butang penyemat amway

aku afy n kak haslina

Di Ruangan Pameran

Artistry

Pelbagai Syampoo Rambut

afy teruja dengan mandian yang dia gunakan


Segalanya untuk kebersihan mulut

Segalanya untuk kereta kesayangan anda

eSpring - Penapis air Amway

stor untuk barang2amway..sebelum COD or Delivery Pos

anda lihat dari dekat berapa canggihnya system penyimpanan barang amway

afy teruja kami lihat dari atas

aku afy n kak haslina

kami kaunter hadapan

diMonumen Amway

Bersama upline aku..kami pi berempat je..




No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers