19 November 2013

Cuti Separuh Gaji end year 2013

Untuk makluman saya sedang cuti separuh gaji selama sebulan bermula 18hn Nov sehingga 18hb dis 2013

Tiada istilah gembira pun di sini...mudahan sebelum afy masuk sekolah or tadika or taski nanti afy boleh bergaul dan tiada masalah kesihatan yg kronik...aku kene berkorban untuk memastikan kesihatan anak terutama hafiy berada dalam keadaan yg baik...sedih la sebab duit gaji kene potong tapi apakan daya, duit tak menjaminkan kebahagian sekiranya anak2 tak sihat..

Bukan aku pinta untuk cuti ni..tapi kalau dah terpaksa baik aku jaga dia dan pastikan dia sihat..Nanti ada checkup dengan pakar ,so tak payahla aku mc lagi...cuti tahunan pun dah abis..emmm....sabar jer la...ada hikmatnya...

Disebabkan SKT dah hantar,so aku tak perlu risau sgt la...biar la dapat apa markah sekali pun, yg penting anak2 aku terbela...mudahan apa yg aku korbankan ini berbaloi2..amin

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers