19 November 2013

Perkahwinan Zainuz & Zulaika..adik lelaki bongsu

Mintak maaf la sebab lambat sangat update..now ada masa duk umah aku update blog...sian blog aku ni...mulai tahun 2014 mungkin aku akan stat buat blog baru..blog ini mungkin akan menjadi sejarah dan kenangan untuk aku n followers aku...hihi..perancangan nak bina blog baru dengan URL yang baru...ada sebab n musabab jugak la nak bina blog baru nanti...insyAllah la...kalau diberi kesempatan...

Alhamdulillah duk umah aku gunakan sebaik mungkin..aku lebih suka pi kerja sebenarnya...aku tak suka sgt duk umah lelama...tapi untuk cinta hatiku Dini Hafiy aku korbankan duit dan memberi perhatian pada dia...tengah cuti ni aku mengajar dia belajar mengaler dan mengaji...itu pun ikut mood dia...

Okla checkup afy untuk bulan ni dan bulan depan..nanti aku akan update...checkup asma dan mata..mata di pakar mata putrajaya dan asma di hospital SALAM senawang...

ok enjoy gambar2 yg sempat aku ambik ni...

bergambar dengan kereta kami - khas untuk bawa pengantin

sebelum gerak ke rumah perempuan..afy sonyom..

sebelum nikah

sodeh je aju kenapo

Mas Kawin rm200

Rantai leher batalkan air sembahyang

Kompang di jelai

ibu bapa pengantin perempuan..sempoi...kiki

sebahagian dari hantaran dari kami

hantaran sudu garfu..

menunggu kompang belum tiba

Sanding di belah perempuan

goodies beg dari kami..habis semua nak kasi budak opis pun tak dapat..

Diperkarangan rumah parent aku

Pelamin di Gemas

Bilik pengantin di Gemas

Tengah bergambar.Naik2 katil cameraman

Posing2

Malam buka hadiah..

Alis tengah ke HFMD..

Berarak di Gemas

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers